daar gaan we dan ! - Reisverslag uit Sint Hubert, Nederland van evieegelmeers - WaarBenJij.nu daar gaan we dan ! - Reisverslag uit Sint Hubert, Nederland van evieegelmeers - WaarBenJij.nu

daar gaan we dan !

Door: Evie

Blijf op de hoogte en volg

04 Januari 2014 | Nederland, Sint Hubert

Zo koffers gepakt en reispapieren bij elkaar.
Alleen nog een blog voor de thuisblijvers ;).
Vandaag vertrek ik naar Finland. Ik ga in Finland (Kuopio) een tijdje studeren. Mijn vliegtuig zal om om half 12 van Schiphol naar Helsinki vertrekken. Daar moet ik dan overstappen naar een ander vliegtuig en dan vlieg ik nog verder naar Kuopio ( - 1 uur).
Mijn tutor(iemand die mij daar opvangt en wegwijs maakt) zal op mij wachten bij mijn kamer en zij heeft ook al de sleutel opgehaald. Wat heel handig is want het kantoor waar dat kon is zaterdag dicht.

Ik heb er echt ontzettend zin in, maar ik ga de mensen hier thuis ook wel missen.
Finland, here I come!

  • 04 Januari 2014 - 11:23

    Familie Vermeulen:

    Hoi Evie! Goeie reis en een aangenaam (en vooral leerzaam ;) ) verblijf namens de hele familie Vermeulen! Groetjes uit Sint Hubert!

  • 04 Januari 2014 - 12:29

    Fam. Peters :

    Hoi Evie . Een hele goede reis en veel succes en plezier in Finland

  • 04 Januari 2014 - 16:23

    't Kreatief:

    Evie, kijk kreatief.com! haha

  • 05 Januari 2014 - 13:47

    Oma Anny:


    Hoi Evie. Je bent inmiddels in Finland aangekomen.Wij hopen dat je reis voorspoedig verlopen is.
    Fijn dat we je zo kunnen blijven volgen. Heel veel lieve groetjes van Oma Anny en Toon


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sint Hubert

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 April 2014

Finland in de lente

08 Februari 2014

Trip naar Talinn

19 Januari 2014

de eerste week

09 Januari 2014

warm Finland

04 Januari 2014

daar gaan we dan !

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 4869

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: